Vrijdag 12 april opent The All Out Amsterdam haar deuren in Amsterdam. Dit do-F&B en socializing concept, afkomstig van de creatieve geesten achter social media experience The Upside Down, belooft een unieke en onvergetelijke ervaring waar entertainment, eten, drinken en plezier samenkomen in een Instagramwaardige setting. Met een levendig en gewaagd design nodigt de venue gasten uit om zich onder te dompelen in een wereld vol kleur, creativiteit en plezier.
Aan het concept ‘competitive socializing’, overgewaaid uit het Verenigd Koninkrijk, geven de oprichters van The All Out Amsterdam een eigen twist. Van privé karaoke booths tot een disco ballenbak voor volwassenen, van social darts tot shuffleboards en sjoelen. Het hart van The All Out Amsterdam is de grote, ovalen bar, waar gewerkt wordt aan de meest originele cocktail recepten.
Hiervoor werkt de locatie onder andere met een speciale printer waarmee alle afbeeldingen en teksten die gasten maar willen op een cocktail geprint kunnen worden. De menukaart is samengesteld door chef Ramon Beuk, bekend van verschillende tv-programma’s en zijn unieke foodconcepten. Voor The All Out Amsterdam heeft Ramon een shared bites concept ontwikkeld met “The New Amsterdam Classics” als basis, een fusion van exotische keukens uit de hele wereld.
Niet ‘gewoon een bar of restaurant’
Hans Plesman, oprichter van The All Out Amsterdam: “Wat begon als een idee voor een evenementenlocatie, heeft zich ontwikkeld tot het nieuwe competitive socializing concept The All Out Amsterdam. Zie het als een soort ‘apenkooien voor volwassenen’, waarbij wij een baken willen zijn van plezier en mensen laten samenkomen. Allemaal in dezelfde Instagrammable sferen als The Upside Down. Het gaat niet alleen om het spel of om het eten, het gaat om de ‘overall excitement’.”