Sligro gaat samenwerken met Eijsink om horeca en leisure te helpen efficiënter te werken en de winstgevendheid te verhogen. De tools zijn ontwikkeld door Eijsink, maar dankzij de samenwerking zijn er exclusieve voordelen voor Sligro-klanten.
Horecaondernemers moeten kritisch kijken naar kosten en efficiëntie om een gezond bedrijf te runnen. Slimme soft- en hardware helpen daarbij. Loes Scheijven, Solutions Manager bij Sligro licht dit toe. “Wij geloven dat digitalisering als oplossing kan bijdragen aan de uitdagingen van vandaag de dag, zonder dat dit ten kosten gaat van het contact met de gast of de servicegraad van een zaak. Door een efficiëntieslag verlaag je de werkdruk en maak je het voor medewerkers gemakkelijker om de juiste service en beleving te bieden.”
Hogere marges
René Eijsink, Commercieel Directeur bij Eijsink, vult aan: “De modules van booq zorgen voor een soepel verloop van de operatonele zaken voor medewerkers enn gasten. Door te werken met booq QR-bestellen kunnen gasten eenvoudig hun bestelling plaatsen en betalen, waardoor ze niet lang hoeven te wachten. Voor medewerkers is het fijn dat zij zich kunnen focussen op de rest: extra gastvrijheid, het uitlopen van bestellingen, schoonmaken, et cetera. Doordat er in onze software slimme opties zitten voor arrangementen of cross- en upsell is het bewezen dat de gemiddelde bestedingswaarde hoger is. Dat is dus een win-win-win situatie.”
Dankzij de samenwerking profiteren hun klanten van dé voordelen op 3 booq bricks: booq POS kassasystemen, booq Tafelreservering en booq QR-bestellen.