Binnen één jaar na introductie van Papa John’s in Nederland heeft de keten deze week haar zevende vestiging geopend aan de Overtoom in Amsterdam. Ondernemers Ismael El Yazidi en Zakaria El Yazidi realiseren hiermee hun tweede vestiging binnen 1 jaar. De franchiseformule bewijst hiermee de groeipotentie van de Nederlandse pizzamarkt en de mogelijkheid voor ondernemers om mee te groeien met het wereldwijd succesvolle merk Papa John’s.
Op 3 juli 2017 was de officiële opening van de nieuwe Papa John’s vestiging aan de Overtoom, te Amsterdam. De nieuwe vestiging ligt aan de Overtoom 496. Tijdens de feestelijke opening zorgden de ambitieuze broers meteen voor een drukke start.
Franchise is voor de twee ondernemers dus niets nieuws. De goedlopende vestigingen aan de Rijnstraat en Amsterdam-Noord hebben ertoe geleid dat de heren eerder dit jaar de vestiging in Diemen openden. De vestiging in Diemen is zo succesvol dat Ismael en Zakaria hiermee hun 2 e opening binnen één jaar kunnen realisern, een bewijs dat Papa John’s door middel van hun succesvolle franchiseformule in staat is franchisenemers te laten doorgroeien. Papa John’s heeft ambitieuze groeiplannen. De populaire pizzaketen heeft als doel om dit jaar nog 8 extra vestigingen te openen, om zo een aantal van vijftien vestigingen te bereiken in 2017. Papa John’s biedt hiermee de mogelijkheid voor veel potentiële franchisenemers om hun eigen vestiging te starten.
Papa John's
Papa John’s is een Amerikaanse formule die pizza’s naar wens thuis of op het werk bezorgt. De formule biedt gasten ook de mogelijkheid om de gerechten in de vestigingen af te halen. Naast de keuze uit pizza kunnen de gasten kiezen uit diverse side dishes, zoals een side salade, chicken wings of overheerlijke chicken poppers. Tot slot biedt Papa John’s ook een lekkere desserts, zoals double chocolate brownies of cinnanots.
Het geheim tot succes is hetzelfde als het geheim van het maken van een goede pizza – hoe meer je er in stopt, hoe meer je er uit krijgt. We hebben nog steeds dezelfde honger naar succes als 30 jaar geleden toen we voor het eerst onze deuren openden. Onze drijfveer is het maken van innovatieve nieuwe producten en recepten.
Kwaliteit is onze grondslag. Dat is waar we mee begonnen toen we de eerste pizza in de bezemkast maakten in Jeffersonville, Indiana, tot nu meer dan 5000 vestigingen in 44 landen over de hele wereld.