Wat moet je als ondernemer doen om gastvrij te zijn in de ogen van de klant? Waar moet je op sturen? Om antwoord te geven op deze vragen, ontwikkelden onderzoeksbureau Flycatcher en GUEST
De Gastvrijheidsmeter.
*Inzicht*
De Gastvrijheidsmeter geeft inzicht in waar een organisatie staat op het gebied van gastvrijheid. Het meet in welke mate klanten gastvrijheid ervaren in een organisatie, de sterke punten en waar nog verbeterpunten liggen. "We zien dat veel organisaties een goede basisdienstverlening hebben," zegt Ellen ten Have van GUEST. "Met gastvrijheid kan je het verschil maken. Gasten of klanten komen sneller terug als zij zich thuis of welkom voelen. Sturen op gastvrijheid kan helpen een loyaler klantenbestand op te bouwen en dat heeft direct invloed op het rendement van de organisatie."
Bekijk de Gastvrijheidsmeter op: "www.degastvrijheidsmeter.nl":http://www.degastvrijheidsmeter.nl/
~Christel Tuin~
Gastvrijheidsmeter nu online
11 september 2014