Panel praat over interieursklachten

25 oktober 2013
Panel praat over interieursklachten

In iedere editie van vakblad De RestaurantKrant leggen we het Restaurantpanel een stelling voor over een actueel thema. In de nieuwste editie van De RestaurantKrant praten we over interieur. Welke klachten
kregen zij over hun interieur?

~Zhao Jun Chou – Sensazia Enschede~



“Wij hebben tot nu toe nog geen klachten gekregen over het interieur. Iedereen die ik gesproken heb, vindt de inrichting mooi. Er hangt een goeie sfeer en de ambiance is goed.”

~Joost Flink – Restaurant Binnen Breda~



“Ooit raakte een jasje van een gast een warme lamp. De kosten zijn vergoed en de lamp is vervangen voor één die niet warm wordt. We hebben goed meubilair waarop je heerlijk een avond op kunt zitten en zijn goed toegankelijk voor mindervaliden.”

~Roderik Seubers – Restaurant De Gaffel Valthe~



“Ik heb wel eens de klacht gekregen dat onze toiletgroep niet past bij de uitstraling van het restaurant. Dit ben ik met de gasten eens en ik hoop hierin dan ook spoedig verandering te kunnen brengen.”

~Terry Priem – Restaurant Allure Rotterdam~



“Het wordt bij de openhaard wel eens te warm. We proberen onze gasten dan aan een andere tafel te plaatsen of de openhaard lager te zetten. Eventueel kan die ook uit, wat jammer is, want onze sfeerhaard van 2,5 meter is een ‘eyecatcher’.”

~Tamara de Borst – Restaurant Groenland~



“Ik heb in een restaurant gewerkt met veel spiegels op de wc. Zo leek de ruimte groter. Dit viel echter niet goed bij de gasten en daarom werd besloten om al na drie maanden de spiegels weer te verwijderen.”

Overig nieuws