Afgelopen maand stond De RestaurantKrant in het teken van betalen. De reeks biedt waardevolle inzichten en praktische tips voor restaurateurs die op zoek zijn naar manieren om betaalprocessen te optimaliseren, de klanttevredenheid te verhogen en kosten laag te houden. Ook belicht De RestaurantKrant juridische achtergronden. Door deze reeks kunnen horecaondernemers hun kennis en vaardigheden op het gebied van betalen verbeteren en zo hun bedrijf laten groeien.
Binnen de ‘Themamaand Betalen’ publiceerde de redactie de volgende artikelen waarbij betalen – in welke vorm dan ook - centraal staat.
- Zes tips over onderhandelen met je leverancier.
- Hoe je jezelf als ondernemer het best salaris uit kan keren.
- De plus- en minpunten van de zes grootste kassaleveranciers.
- Wat de juridische achtergronden zijn omtrent het uitbetalen van de fooi.
- Wat er gebeurt als er loonbeslag wordt gelegd op het salaris van een personeelslid.
- Op wat voor manieren je het personeel kan uitbetalen.
- Wat de verschillende betaalopties zijn voor gasten in je horecazaak. En wat daar de voor- en nadelen van zijn.
- Welke zes (onbekendere) belastingen je verder moet betalen als ondernemer.
Blijf op de hoogte
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste restaurantnieuws en twee keer per week de digitale nieuwsbrief van De RestaurantKrant ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.