E-mailmarketing is een uitstekende manier om gasten te verbinden aan uw bedrijf. Het is een kans die veel restaurateurs laten liggen. de HM Academy heeft samen met marketinggoeroe Hielko van der Molen een ééndaagse training opgezet om meer reserveringen en dus meer omzet te genereren uit de e-mailcampagnes.
Succesvolle e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe u als horecaprofessional hierin succesvol kunt zijn, leert u in deze training.
Wat houdt de training in?
E-mailmarketing is een uitstekend instrument om via de juiste campagnes uw gasten gericht en persoonlijk aan te spreken en terug te laten komen. Gedurende de training e-mailmarketing gaat u actief aan de slag met het verbeteren van de eigen e-mailnieuwsbrieven. U leert de belangrijkste do’s en don’ts aan de hand van prikkelende voorbeelden van u en uw collega’s!
Uiteraard ontdekt u de belangrijkste juridische randvoorwaarden, hoe u goed converterende e-mails opbouwt en hoe u effectieve onderwerpregels schrijft. Daarnaast leert u wat het belang is van profielopbouw en hoe u de inschrijvingen stimuleert.
Meer informatie en het inschrijfformulier vindt u hier
Wat levert het u op?
- U leert e-mailmarketing efficiënt en effectief in te zetten
- U verbetert uw e-mailcampagnes
- U leert gebruik te maken van uw kennis van uw gasten en zo uw campagnes te optimaliseren
- U leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden. Per 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU
Concreet resultaat
U krijgt de mogelijkheid om vooraf uw eigen e-mailnieuwsbrieven en campagnes aan te leveren. U krijgt feedback waarmee u direct start met verbeteren.