Nog 144 dagen. Dan begint de 64ste editie van de zuidelijkste horecavakbeurs van Nederland. Van 8 tot en met 10 oktober wordt in Maastricht de BBB gehouden. De kick-off vond vanochtend plaats in Breda bij Satelliet. Tijdens de 'BBB-on tour' geeft de organisatie (potiëntele) standhouders de mogelijkheid zich te verdiepen in het evenement.
Ruud Bogaert, Salesmanager van de BBB, trapte af door te vertellen wat er allemaal staat te gebeuren op de beurs. "We willen in alle facetten voor elke bezoekers van waarde zijn. We leggen dit jaar meer de focus op duurzaam en stellen de vraag centraal: waar is iedereen naar opzoek en hoe kunnen we partijen bij elkaar brengen?
Op dat vlak heeft de BBB Ruben Onderdelinde gevraagd een 'zakelijk Tinder' aan te leggen. Deze app zorgt voor zakelijke ontmoetingen op basis van gemeenschappelijke interesses. De app vraagt de bezoeker in te vullen waar hij of zij naar opzoek is. Dan komen er poteniële zakelijke partners langs die 'geswiped' dienen te worden, de zakelijk interessante personenen kunnen een match krijgen. De eerste 'handshake' is dan al gezet.
De BBB kent dit jaar, nog meer dan andere jaren, een internationaal karakater. Ook deze editie keert de Folie Culinair terug. (Inter)nationale topkoks bezoeken Maastricht en laten hun kunsten zien. Tijdens de BBB on tour reist de organisatie het land door om het evenement te promoten. Op 31 mei is het volgende evenement in Apeldoorn in hotel De Echoput en op 12 juni strijkt het neer in Brouwerij het Anker in het Belgische Mechelen. Klik hier voor meer informatie