Gastologiespel wint Innovation Award

13 januari 2014
Gastologiespel wint Innovation Award

Het Gastologie bordspel is de overall winnaar van de Horecava Innovation Awards. De prijs werd op 13 januari uitgereikt op de horecavakbeurs Horecava. Volgens de jury liet dit product het totaalplaatje
zien. Gastologie is een bordspel rond gastvrijheid. Het doel van het product is om de gastvrijheid in een horecazaak te vergroten.

*Wauw-beleving*
Samen met studenten van de Cas Spijkers Academie is het product tot stand gekomen. Jeannine Sok: "Met dit product willen we de gastvrijheid vergroten. Ondernemers moeten steeds zorgen voor de 'wauw-beleving', en door dit spel te spelen met elkaar, verlies je het belang van gastvrijheid niet uit het oog."

*Prijzen*
Het Gastologie bordspel ging de strijd aan met PhoneBob, Ecodish en Flammkuchen. Naast de bokaal ontvangt de winnaar ook een communietraject rondom het product van Pitch PR.

~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl

Overig nieuws