Bij de ontwikkeling van nieuwe producten en verpakkingen gaat het Honig Professional Kokspanel een sleutelrol spelen. Het panel, bestaande uit dertig chef-koks uit de praktijk, bestempelt Honig Professional als cruciaal voor de innovatiekracht.
*Professioneel klankbord*
De onderneming vindt dat alleen chef-koks zelf kunnen bepalen wat voor soort producten het meest geschikt zijn in hun keuken. Het panel is daarom een goed klankbord bij het ontwikkelen van nieuwe producten. De koks staan aan de basis van nieuwe product-ideeën, nemen deel aan proefsessies en adviseren bij het ontwerpen van een praktische verpakking.
*Nieuwe producten op komst*
Al geruime tijd werkt Honig Professional samen met het panel aan de ontwikkeling van een nieuw assortiment droge soep. Na de introductie van de soepen in september zullen meer innovatieprojecten volgen waarbij gezamenlijk wordt ontwikkeld.
*Op de foto (vlnr):* Van links naar rechts: Jacco Christen, Ted van der Ham, Paul Janssen, Gerard Braster, Hans Vulkers en Dennis Aldenzee.
~Frank Lindner~
Kokspanel Honig krijgt sleutelrol
11 augustus 2011