Jonge Rotterdammers lanceren pop-up foodevent

Auteur: Thijs Jacobs
Food Events 8 maart 2017
Jonge Rotterdammers lanceren pop-up foodevent

Na flink wat brainstormen en en een aantal vergaderingen ontstond een pop-up concept, waarbij er iedere keer een ander thema en een andere locatie geregeld wordt. Voor de gasten een unieke beleving, waarbij alle zintuigen zullen geprikkeld. De locatie van de eerste editie zal pas op de dag zelf bekend worden gemaakt. Hiermee wordt het verrassingseffect vergroot. Dat is het idee van Salinda in Rotterdam.

Het idee van Silenda is om de bezoekers op onontdekte locaties te laten dineren. Er is een tal van prachtige locaties die gebruikt kunnen worden als restaurant. Tijdens de studieperode van de initiatiefnemers studie hebben ze de nodige ervaring opgedaan, van het organiseren van een event tot aan de gastvrijheid op de avond zelf. 

Rotterdam staat bekend als de stad met vele nationaliteiten. Hier speelt Silenda op in door culinaire belevenissen aan te bieden van verschillende keukens.

Voor de eerste editie heeft Silenda al verschillende sponsoren aangetrokken. Zo is Silenda een samenwerking aangegaan met Toko Toorop, die in 2017 in de top vijf van beste Toko’s van Rotterdam stond. Ook is Silenda een samenwerking aangegaan met Bobby’s Gin. Samen met Bobby's Gin is Silenda tot een heerlijk cocktailarrangement gekomen, dat goed bij de Indonesische kruiden past.

De eerste editie zal op 7 april plaatsvinden. De tickets zijn beperkt, dus koop snel uw ticket via https://tibbaa.com/order/s9alv5qjcw

Overig nieuws