Makro gaat ook in 2015 weer horecaondernemers in Nederland effectief bereiken. Dat doen zij met het 'Rondje Horeca', waarbij de vakbladen, websites
en nieuwsbrieven van Uitgeverij PS: bv worden ingezet om zeker te zijn van een optimaal bereik bij de horecaondernemers.
*Eigen vakblad*
Iedere titel van Uitgeverij PS: bereikt de gehele doelgroep; zo gaat De RestaurantKrant naar alle restaurants in Nederland en Lunchroom naar alle lunchrooms. Iedere horecaondernemer ontvangt een vakblad dat inhoudelijk helemaal op zijn of haar lijf geschreven is. En het werkt.
*Need to know*
De horecavakbladen en -websites van Uitgeverij PS: bieden praktische 'need to know' en 'nice to know' informatie die horecaondernemers helpt beter te ondernemen. De vakbladen richten zich specifiek op de eigenaren en managers, en dus op de beslissingsbevoegden. Redactioneel wordt daarom gekozen voor relevante informatie omtrent regelgeving, inkoop, opleiding, et cetera...
*Horeca verdient aandacht*
Makro past bij Uitgeverij PS: en andersom. Beide partijen zetten zich in om de ondernemer het beste uit zichzelf te laten halen en de bedrijfsvoering zo soepel mogelijk te laten verlopen. Beide partijen hebben kennis van de markt en zijn vooruitstrevend in de branche. Met de continuering van de afspraken in 2015 laten beide partijen zien dat de horeca de aandacht verdient die het op deze wijze krijgt.
Makro doet een Rondje Horeca
30 september 2014