Sinds kort verkoopt Makro Nederland een groot aantal voedingsproducten van het eigen merk Horeca Select in een nieuw soort verpakking. Deze
praktische plastic schenkzak biedt duidelijke voordelen boven het traditionele blik. Naast de keuze aan producten van Italiaanse oorsprong bieden deze producten ook een verbeterde kwaliteit en dragen bij aan een duurzamere planeet.
*Nu 3x efficiënter in de keuken*
Een blik is zwaar, onhandig om te verplaatsen, op te slaan en weg te gooien. Wie voedsel in blik of pot koopt, heeft sterke spieren en veel bergruimte nodig. Daarom is Makro met een alternatief gekomen voor haar klanten, met name beroepskoks en onafhankelijke bedrijven: de stabiele plastic schenkzak van het eigen merk Horeca Select.
De handige nieuwe verpakking bespaart kostbare tijd in de keuken, mede dankzij de handige greep waardoor de schenkzak makkelijk beet te pakken en te gebruiken is. De schenkzak kan razendsnel worden geopend, en makkelijk en precies worden uitgeschonken, waardoor de inhoud meteen verwerkt kan worden. Dus geen gedoe meer met blikopeners en uitkijken voor vlijmscherpe randjes. Ook weggooien is eenvoudig: gewoon opvouwen en de lege, ooit 2,5 kg zware zak, verdwijnt vrijwel onzichtbaar in de afvalbak.
*Koploper onder de eigen merken; uitstekende kwaliteit en duurzamer*
ÂOnze nieuwe verpakking is enorm handig voor onze klanten in de horecaÂ, aldus Dorien Huijbers, Own Brand Maketing manager van Makro Nederland. ÂOnze eigen merk producten met de nieuwe verpakking bieden qua verwerking bij vervoer en gebruik in de keuken enorme voordelen, die alleen nog worden overtroffen door de uitstekende kwaliteit. De producten hebben een sterker aroma, een glanzendere kleur en vollere smaak, niet alleen dankzij de speciaal geselecteerde Italiaanse tomaten, maar ook door het zorgvuldige productieproces. Door de totale verhittingstijd tijdens het productie- en verpakkingsproces te verkorten, blijft meer smaak en kleur behouden. Bovendien verzorgt de pouche een bijdrage aan een duurzamere planeet. De verpakking zorgt voor een verlaging in CO2-uitstoot door het verpakkingsmateriaal en de efficiëntere vulgraad bij transport. Bovendien is minder energie en water nodig bij de productie.
*Horecava*
De vijf nieuwe producten in schenkzak van het eigen merk Horeca Select  Polpa Fine, Passata di Pomodoro, Tomato Paste, Pizza Sauce en Tomato Bellapronta  zullen worden gepresenteerd op de Horecava. ÂWe gaan geïnteresseerde klanten kennis laten maken met onze producten, waarbij we ze vertellen over de sterke punten van het product, dat we ontwikkeld hebben op basis van interactieve presentaties met vakmensenÂ.
De pouch verpakking betekent voor u meer efficiëntie in de keuken, waardoor u nog meer aandacht kunt geven aan uw gast.
*Uitproberen*
Probeer ze snel uit bij Makro. Tot en met 27 januari kunt u de pouch voor 1,50 proberen bij Makro.
Nieuw: Horeca Select tomatenpouches
12 januari 2015