Knapperige Korean fried chicken, de lekkerste smashburgers, Nashville-stijl hot chicken of heerlijke plantaardige ‘guilty pleasures’: het kan vanaf vandaag allemaal besteld worden bij Taster. Dit populaire afhaal- en bezorgconcept is in thuisland Frankrijk jaarlijks verantwoordelijk voor miljoenen orders. Nu opent in Eindhoven de eerste Nederlandse vestiging. Om de opening feestelijk te vieren krijgen de eerste honderd bezoekers op zaterdag 9 november om 12.00 uur een heerlijke gratis burger.
Taster is ontstaan in 2017 in Parijs en is daar inmiddels bekend van het grootste bezorgkipmerk Pepe Chicken. Ook ontwikkelt de keten samen met populaire influencers, zoals FastGoodCuisine, iconische foodmerken. Taster focust zich op het creëren van populaire streetfoodgerechten speciaal bedoeld voor bezorging. Daarnaast ontwikkelen ze ook de merken voor die gerechten: online restaurants met unieke branding die zich elk focussen op een specifieke keuken.
Vanuit de vestiging in Eindhoven, gelegen aan de Keizersgracht, kunnen klanten straks eten bestellen van vier verschillende online restaurants: Out Fry, gespecialiseerd in Koreaanse gefrituurde kip, Smash Attack voor hippe smashburgers, Phat Plants, met plantaardig comfort food, en bij BirdBox kunnen klanten terecht voor echte Nashville-stijl hot chicken.
Goede match met Eindhoven
Met deze mix aan favoriete gerechten zal Taster waarschijnlijk zeer in de smaak vallen bij een grote groep Gen Z’ers en studenten, waarbij Koreaanse kip en smashburgers de laatste tijd niet zijn aan te slepen. Taster is zich hiervan bewust: “We hebben specifiek gekozen voor Eindhoven voor het openen van onze eerste Nederlandse vestiging. Het is een levendige studentenstad en staat bekend als innovatiehub, dus ons moderne concept past daar goed bij”, zegt Stijn Welsing, de franchise-eigenaar van de eerste vestiging.
Welsing vervolgt: “Ik heb een passie voor foodservice, en ben ervan overtuigd dat de toekomst ligt in het afhalen en bezorgen. Bovendien streeft Taster ernaar om met ingrediënten van hoge kwaliteit te zorgen voor smaakvolle gerechten voor een schappelijke prijs. Met hun opstelling van unieke online restaurants gefocust op bezorging ben ik er daarom zeker van dat dit hét concept is voor de 21e eeuw.”
Blijf op de hoogte!
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste restaurantnieuws en twee keer per week de digitale nieuwsbrief van De RestaurantKrant ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.