Bijenkorf breidt horecaconcept uit

24 juli 2014
Bijenkorf breidt horecaconcept uit

De Bijenkorf City Café krijgt na het eerste succes een vervolg in Nederland. Het nieuwe horecaconcept slaat goed aan in de Haagse vestiging en wordt nu
ook uitgerold in andere warenhuizen van De Bijenkorf.

*Toenemende vraag*
Met het City Café speelt De Bijenkorf in op de toenemende vraag naar directe consumptie in eten en drinken. Voor de invulling van het premium café is het bedrijf de samenwerking aangegaan met koffiemerk Illy. Het City Café heeft dan ook een barista die voor de ogen van de klant uiteenlopende koffiespecialiteiten bereidt.

Daarnaast staan er sandwiches, trammazini’s (Italiaanse sandwiches), gegrilde panini’s en een selectie verse salades en fruitshakes op het menu. Het café heeft een take-away service en kent een strak design dat aansluit op de rest van de vernieuwde Bijenkorf in Den Haag. Het is verder niet alleen directe consumptie dat de klok slaat, er is ook een patisserie met taarten, macarons en bonbons.

*Andere filialen*
De "primeur voor De Bijenkorf City Café":http://www.lunchroom.nl/nieuws/bijenkorf-opent-nieuw-horecaconcept-12666/ was in de vernieuwde vestiging aan de Wagenstraat in Den Haag.

Overig nieuws