BlueBlood, de nieuwe hotspot aan de Zeestraat in Den Haag, opent op zaterdag 11 juni haar vernieuwde terras. Het restaurant dat bekendstaat om het introduceren van het Nikkei cuisineconcept, heeft vanaf dan ook een buitenruimte dat volledig aansluit bij het nieuwe horecaconcept. Net als het bruisende interieur in het restaurant, draait het op het terras ook om samenkomen. Het terras kenmerkt zich dan ook door lange banken en halfronde zitjes waar plaats zal zijn voor 80 gasten. Om de opening van het terras bij BlueBlood te vieren, wordt langsvarend publiek een dag eerder getrakteerd op champagne en oesters. Het terras grenst namelijk aan de bekende Mauritskade in Den Haag waar bootjes kunnen aanmeren. Op vrijdag 10 juni tussen 16.00 en 19.00 uur kan iedereen die langsvaart alvast kennismaken. Vanaf zaterdag 11 juni is het voor gasten mogelijk om het terras te betreden en hier te genieten van de Japans-Peruaanse gerechten en eigentijdse cocktails.
Proosten op het terrasseizoen
“Inmiddels zijn we bijna twee maanden open en hebben we al veel enthousiaste gasten kennis laten maken met het Nikkei cuisineconcept en de Japans-Peruaanse keuken”, aldus Lewis McKenzie, General Manager van BlueBlood en tevens Global Opihr Gin Mixology Champion. “Het enige wat nog ontbrak was de opening van ons gloednieuwe terras. Hoe fijn is het, zeker nu het lekkere weer in aantocht is, dat onze gasten ons horecaconcept ook buiten kunnen ervaren. Ik kijk ernaar uit om gasten te zien genieten tijdens de heerlijke zomeravonden, maar ook tijdens de dagen dat de zon wat minder schijnt. Uiteraard heeft ieder plekje een prachtig uitzicht over de iconische Mauritskade. En hoe bijzonder is het dat we op vrijdag 10 juni gasten kunnen trakteren op oesters en champagne vanaf de waterkant. Ik kijk ernaar uit om samen te proosten op het terrasseizoen bij BlueBlood.”
Foto: Lewis McKenzie (General Manager van BlueBlood) schenkt de champagne alvast in
Fotograaf: Tom Doms
Blijf op de hoogte
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste restaurantnieuws en twee keer per week de digitale nieuwsbrief van De RestaurantKrant ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.