Restaurant De Molen start Groupon-actie

10 oktober 2012
Restaurant De Molen start Groupon-actie

Restaurant De Molen* in Kaatsheuvel start een actie via Groupon om nieuwe gasten te werven. Een speciaal zesgangendiner en een driegangenlunch moeten hiervoor gaan zorgen.
De actie loopt van 10 oktober 2012 tot en met 9 april 2013, op dinsdag tot en met zondag.

*Prijsverschil*
De prijs voor het zesgangendiner voor twee personen via Groupon is 99 euro. Via de website van het restaurant wordt ook een Jeunes Restaurateurs diner van zes gangen aangeboden. Dit kost 85,50 euro per persoon. In beide gevallen zijnde menu's exclusief drankjes, tafelwater, koffie, wijnarrangement, et cetera. Hoewel er andere gerechten in het Groupon-menu zitten als op de vaste kaart zullen gasten geen onderscheid aantreffen in de kwaliteit van de gerechten.

*Kennismaken*
Motivatie Jerry van der Pluijm, maître van De Molen geeft aan: “Met deze actie hopen we een nieuw publiek te trekken. En natuurlijk bieden we iedereen dezelfde hoge kwaliteit. Daar gaan we niet aan afdoen, mensen moeten ons leren kennen zoals we zijn. Daardoor hopen we natuurlijk op uitbreiding van onze vaste klantenkring. Het mooiste compliment dat wij kunnen krijgen is dat gasten terugkomen.”

*Blacklabel actie*
Groupon biedt de dinerdeal van restaurant De Molen aan als Blacklabel. Dit betekent dat klanten die eerder bij Groupon kochten, deze high quality deal als eerste via e-mail ontvangen. De deals zijn niet op de website van Groupon te boeken maar worden via directe kanalen aangeboden.

De keuken van chef-kok Wouter van Laarhoven gaat mee met de seizoenen en werkt graag met producten uit de regio.



~Frank Lindner~

Overig nieuws