The Harbour Club, een Nederlands restaurantconcept, heeft een compleet nieuw managementteam aangesteld. De vernieuwing is een strategische zet om de bedrijfsstructuur te versterken en expansie te stimuleren.
Kyra Bommeljé is aangesteld als Director of Operations. Na ruim tien jaar werkzaam te zijn geweest in posities binnen horecabedrijven in Dubai en op de Malediven keerde zij terug naar haar thuisland en ontfermt zich nu over de day-to-day operations voor de restaurants in Amsterdam-Oost, Den Haag en Eindhoven.
Daarnaast verwelkomt The Harbour Club Robert Raupach als Marketing Director en Nick ten Hove als Director F&B. Vanuit deze rollen zullen zij voor de gehele The Harbour Club Groep actief zijn. Raupach heeft de afgelopen zeven jaar zijn sporen verdiend bij Holland Casino en Ten Hove is afkomstig van een gerenommeerd adviesbureau. Samen brengen zij een schat aan ervaring mee om de doelstellingen te realiseren. Hun toetreding tot het team versterkt niet alleen de positie van The Harbour Club in de sector, maar draagt ook bij aan de vernieuwing van de merkstrategie.
Bovenstaande volgen op de eerdere aanstelling van oudgediende Daniel van Ettinger als Executive Chef. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de keukens en zal hij de menukaart van het concept continue innoveren.
Naast het aansturen van de restaurants zal het nieuwe managementteam zich richten op de groei en ontwikkeling van het The Harbour Club Theater dat in het najaar zijn derde theaterseizoen in zal gaan. Eigenaren Richard van Leeuwen en Joost Verhoeven reageren verheugd: “Met het aanstellen van dit nieuwe managementteam zijn we vastbesloten om onze visie te realiseren en onze inzet voor kwaliteit en innovatie te versterken.”