Het zijn roerige tijden geweest. Hoogstwaarschijnlijk heeft het ook invloed gehad op de mate van interactie en het bereik van jouw marketingactiviteiten. De succesformule van het verleden past niet meer bij de huidige stand van zaken. Er is veel veranderd in de marketingwereld. Hoewel ondernemers en bedrijven het erg moeilijk hebben gehad, is het de hoogste tijd om, met een blik op de toekomst, te zoeken naar een nieuwe of aangepaste formule die weer net zo succesvol kan zijn.
Monique van Gevelt leert jou alles op dit gebied, tijdens de ‘Praktische marketingtraining voor horeca en B&B's’ op donderdag 6 oktober in het Postillion Hotel Utrecht Bunnik. Zij is adviseur, sparringpartner en mentor in de horecabranche en heeft meer dan 25 jaar ervaring in de (inter)nationale horeca, hotellerie en meeting & events markt.
Na deze training heb je meer regie over je eigen on- of offline marketing en ben je minder afhankelijk van de algoritmes op Google en de socialemediaplatformen.
Wil je antwoorden op de volgende vragen?
- Wat is de beste marketingstrategie voor mijn bedrijf en hoe zet ik daarop in?
- Waar moet ik met mijn hotel of horecabedrijf aanwezig zijn? En waar niet?
- Hoe profileer ik mij het beste op de diverse platformen? En wat zijn aantrekkelijke acties en promoties?
Of wil je meer weten over het volgende?
- Vergroten van de naamsbekendheid en klandizie vasthouden
- Zorgen voor meer aanvragen en reserveringen
- Stabielere omzet en beter kunnen prognosticeren
- Gefundeerde keuzes maken. Zoals het wel of juist niet adverteren? Korting of geen korting?
Schrijf je dan in via deze link, dan zien we je op 6 oktober!