Horeca- en cateringbedrijven ervaren financieel pittige tijden. Omzet- en rendementsverhogen en het verlagen van de kosten vormen een grote uitdaging....
Het Gastronomisch Gilde, vereniging voor vakmensen in eten, drinken en gastvrijheid en Het Nederlands Kokspanel, onderzoekspanel voor professionals ui...
Koks gebruiken steeds minder convenience-producten en steeds vaker verse ingrediënten. Dat onderzocht Het Nederlands Kokspanel in samenwerking met Fo...
Sinds deze week is de nieuwe droge soepenrange PureBasics van Honig Professional verkrijgbaar. De range is het eerste resultaat van de intensieve same...
Bij de ontwikkeling van nieuwe producten en verpakkingen gaat het Honig Professional Kokspanel een sleutelrol spelen. Het panel, bestaande uit dertig...
De Nederlandse horeca serveert bijna 220 miljoen hoofdgerechten per jaar. De prijzen hiervan liggen dit jaar gemiddeld 10 procent hoger ten opzichte v...
Uit het onlangs gepresenteerde tweede FoodServicePeil-onderzoek (FSP) is gebleken dat chef-koks vertegenwoordigers van producten en ingredienten tegen...
In januari 2009 heeft onderzoekbureau Foodinc. met haar Nederlands Kokspanel een smaakonderzoek gedaan op het gebied van soep. De smaaktesten vonden p...