Als horecaondernemer kan je kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden, met ieder zijn voor- en nadelen. Je wilt het uiteraard de gast en jezelf zo...
Als servicegerichte horecaondernemer wil je het jouw gast zo makkelijk mogelijk maken om af te rekenen. Daar zijn verschillende mogelijkheden voor, me...
Als horecaondernemer verkoop je gastvrijheid, maar juist het bieden van gastvrijheid stelt de branche voor grote uitdagingen vanwege de regels met bet...
Ook online zijn er omgangsvormen die je in acht dient te nemen. Je wilt natuurlijk niet alleen fysiek, maar ook via e-mail en social media een goede i...
De horeca is zoveel meer dan wat er uit de keuken komt. De aankleding van je zaak en bovenal de kwaliteit van de service zijn bepalend voor het gevoel...
Als horecaondernemer ben je gastvrij, vriendelijk en geduldig. Maar er zijn van die momenten dat je letterlijk uit je vel kunt springen omdat gasten v...
De maarteditie van De RestaurantKrant is uit! Niet alleen hebben we een fonkelnieuw design, maar we spreken ook nog eens met de eigenaren van restaura...
Anne-Marie van Leggelo is expert op het gebied van etiquette. Ze brengt ons graag de fijne kneepjes van haar vak bij. Dit keer behandelen we het...
Anne-Marie van Leggelo is expert op het gebied van etiquette. Ze brengt ons graag de fijne kneepjes van haar vak bij. Dit keer behandelen we de K...
Anne-Marie van Leggelo is expert op het gebied van etiquette. Ze brengt ons graag de fijne kneepjes van haar vak bij. Dit keer behandelen we het onder...
Normaliter schrijf ik mijn columns vanuit ervaring. Dit keer wil ik graag een uiterst interessant restaurantonderzoek onder de aandacht brengen. Een...
Je hebt het zelf vast wel eens meegemaakt als gast. Je wordt, met een heel gezelschap, gevraagd plaats te nemen aan tafel en er is geen tafelindeling...
Vanaf september zal Anne-Marie van Leggelo tips en adviezen ten aanzien van etiquette geven in "De RestaurantKrant.":http://www.derestaurantkrant.nl G...